Total Pageviews

Friday, February 18, 2011

webbie dengan keepeng musyuk :P

tadi webbie dengan keepeng si jasman musyuk muuusyukk (:
hhhahahha kuarang asm punya man keepeng dia bolehh paggil aku tak habes habes geemok HAHHAHAHA xD dengki lahh tuh takda isi heeee~
joke jak man ya (:
apepuun aku lahh syok puas menatap muka comel dia , dia pulak geram jee sebb  dia tak dapt tengok muka aku sebab webcam aku buat hal .
hahahaha ape ape pun best lahh webbie dengan dia sebab rinduu lorhh yelahh semenjak dia berti sekolah dahh tak hapining snat dahh kelas baru aku sebab lau dia ada dea suka sngat buat lawak , tapi walau pun dia dahh tak sekolah kite orng still rapat and selalu jugak hang out sama sama (:
btw iloveyou man (:
si keeepeng yang musyuk kawan sampai mati <3

No comments:

Post a Comment