Total Pageviews

Wednesday, February 16, 2011

DIET DIET DIET -.-

now time for aku kurus kan badan dah gemok gila nak babi dah niee , sampai seluar semua dahh ketat PERUT PULAK DAH BUNCIT TAHAP GABAN  apalah naseb aku too lah makan tak beringat aku taknak lah jadi macam badak2 terbiar tuh eeeeyoou ! geli okay -.- 
 tengok kat bawah niee ? OMG TIDAKK ! tanak , JELOUSE TAU RNGOK ORNG BADAN KECIK NIE sume baju muat and lawa jee pkai tapi lau ak huhh susahh je cari babju , sooooooooooooo start now aku neeekaddd (:


























soooooo start noww aku kene jage makan kene manyak makan sayur and buah buah han (: okay aku cuba aku nak bukti kan aku bolehh kurusssss <3


tengok lahh aku akan bukti kan jusst nanti kan saya nekad tahu , sebelum pergi daki gunung stong harap2 dah turun dalam bape kiloo (:
aku akan berusaha , YEAAH CAAYOKK BEE (:
i can doooooo it (:
beela kena banyak senam engat banyak joog gurl haiiihh tak sabar nak tengok keputusan nya nanaty aku yakin aku boolee tunggu jeelah (:
yeah and finaly aku akan berjaya start 16 feb till tak tahu bile tngokk je lah nanty .
hmm aku dah tak tahu nak ckap aku sebab dah magrib nie ,
later sambung yeahh (:
OKAYY BEELA YOU CAN DOOOOITT (:




No comments:

Post a Comment