Total Pageviews

Thursday, February 17, 2011

HAHAHHA xD malas aku na pegy merentas desa esok :P

hahahahah malas aku nak pergi merentas desa besooooook buat penat jea kalau dapat numbe takpee nie hapak pu n tadak dapat ! BHAHAHHA xD 
Lagi bagus aku dok rumah buat kerja seni siap kan kerja khusus pendidikan seni visual yang berlambak nak bagai tuuhh ayoohhh -.- penat lahhh this year terlampau banyak duet yang d peruntuk kan untuk bahan seeni macam macam kena beli print apa lah bagai hmm kalau tak buat tak bolehh nak past exam pulak kan sooo kena lahh buat jugak . . .. . .
huh sumpahh tensionnn ! takpe lahh ape pun i will try the besst ! GRR ! SPM SPM SPM cepat lah kau datang dah cepat cepat lahh kau pergi ):
aku dahh sunguh tak sanggup nak berhadapan dengan kau SAYANG ! ! ! 
btw back to the tiele besokk tak yah sekolah buat penat and buang peluh jee korang yang sekolahhhh .
LALLALALA~ hahahhahaha baek tidoo jee , humm mane lahh tak gemok aku nie kan .
HAHAAHHA whwt ever lahh LOSER yang pasti tak payah bazir kan masa merentas desa beesoook okayy END (:
nyemak kejap , weeekk :P okayy byebye (:

No comments:

Post a Comment